joi, 15 octombrie 2009

LUNI DE FIERE



Acum 2 ani si jumatate am primit o carte. Am citit-o pe toata pe tren..de la Bucuresti la Timisoara...iar acum cateva zile m-am pus sa o recitesc. Luni de fiere de Pascal Bruckner... As vrea sa impartasesc cu voi cateva adevaruri pe care le-am gasit aici si care mi se par extrem de bine exprimate.






A iubi inseamna sa-i dau celuilalt, cu propriul meu consimtamant, o putere infinita asupra mea.


Dragostea inseamna evident doua solitudini care se imperecheaza ca sa creeze o neintelegere. Exista insa neintelegeri mai seducatoare?


Nu iubesti nimic daca nu iubesti totul.


Nu le ranesti bine decat pe fiintele dragi, nu exista nici o placere in a supara necunoscuti.

8 comentarii:

Bridge spunea...

lasa lasa ...de partea perversa si bolnavicioasa a cartii nu zici nimic, ha? sa nu citeasca minorii sau ce? :-)))

KAMELIA spunea...

exista si aspectul asta....dar citind afli lucruri care se intampla...bune sau rele...si inveti din ele :)

Afrodita spunea...

buna,
ce bine-mi pare sa te revad pe micul ecran (de data asta monitorul pc-ului) :).
pe mine m-a marcat o alta carte din care am invatat ca sentimentul caruia noi ii spune iubire e mult mai complex si puternic decat am crede la o prima vedere. iti recomand cu drag "manon lescaut", abatelle prevost a scris-o...un indiciu: exista un mit conform caruia alexandre dumas a scris "dama cu camelii" gandidun-se la manon :)
lectura placuta :)

Anonim spunea...

Dragostea este o boare..

Gazzu_ART spunea...

Unul dintre cele mai grele lucruri in viata este sa ai cuvinte in inima pe care nu le poti pronunta ( James Earl Jones)

Anonim spunea...

A iubi inseamna sa-i dai celuilalt,cu propriul consimtamant, o putere infinita asupra mea

De parca sunt prost sa fac asa ceva

Dragostea inseamna evident doua solititudini care se imperecheaza ca sa creeze o neintelegere

Dragostea inseamna ...nimic...e o porcarie

Nu iubesti nimic daca nu iubesti totul

Mie imi convine(nu o sa ma apuc acum sa iubesc totul)

Nu le ranesti bine decat pe fiintele dragi,nu exista nici o placere in a supara necunoscuti

Ba credema exista o mare placere :D

stef spunea...

sa vezi si filmul :)

KAMELIA spunea...

nu stiam ca este film :)