marți, 3 noiembrie 2009

Disney...


Iar am fost la Bucuresti :)...de data asta insa motivul a fost altul : George a fost in juriu la concursul „Be a Disney Channel Star” alaturi de Smiley si Alexandra Ungureanu...multi copii...multe emotii...
Ceea ce m-a marcat pe mine cel mai mult a fost atunci cand o fetita la care ii dadeam un autograf mi-a spus ca ea repeta acasa miscarile pe care le fac eu in videoclip...oh my god...n-am stiut ce sa mai zic...

Seara de 31 octombrie am petrecut-o la Tribute alaturi de baietii de la Montuga, Xonia, Adrian, Alexandra si cei de la Disney. Suuper concert Horia Brenciu....foarte faina atmosfera...am dansat....cat m-au lasat botinele :)...ar fi trebuit sa am la mine o pereche de adidasi...m-as fi putut destrabala in voie :D

Se pare ca o sa plec iara la Buc saptamana viitoare..hihihi...o sa va pove dupa ce ma intorc ce am facut....abia astept:)
Va puuuuup!

2 comentarii:

Blog'ul lui alexutzu spunea...

te pup is augustin din romnia sti?
tu vi in rominia ?
si eu te pup sti?
pa te pup care ie numarul de telefon?
mel zici?

Anonim spunea...

sti ca te ubesc? si vrei sa ne casatorim? te pup pup pup pup!!
KEI ADRESA ULR?