sâmbătă, 31 decembrie 2011

Am ales finalistii !!!

Am ales finalistii !!!

In 19 decembrie s-au incheiat inscrierile pentru concursul cel mai TAREMIX la piesa mea de suflet - Prima Oara!
Am primit foarte multe remixuri, toate extraordinare, iar selectia a doar 5 a fost imposibila. Sunt atat de multi oameni talentati, si le multumesc fiecaruia pentru contributia lor la muzica de club din Romania.

Impreuna cu juriul am ales cele mai tari 15 remixuri, care asteapta sa le asculti pe pagina mea : www.facebook.com/KameliaOfficial .

Sustine remixul tau preferat, voteaza-l si recomanda-l prietenilor.

Vineri 13 ianuarie voi anunta remixul castigator, stabilit in functie de Like-urile de pe facebook (50%) si votul final al juriului (50%).

Pana atunci, spor la ascultat si spor la vot!

Finalistii sunt :
Kamelia - Prima oara ( Absound Remix )
Kamelia - Prima oara ( Alex D. Remix )
Kamelia - Prima oara ( Andrew White Remix )
Kamelia - Prima oara ( Ciprenko Remix )
Kamelia - Prima oara ( Dan Lyahoo Remix )
Kamelia - Prima oara ( DJ Asher & ScreeN Remix )
Kamelia - Prima oara ( DJ Koss Remix )
Kamelia - Prima oara ( Ibiza sun of a beach Remix )
Kamelia - Prima oara ( Jus Payin Remix )
Kamelia - Prima oara ( Secuem Remix )
Kamelia - Prima oara ( Sloupi & Dj Boby Remix )
Kamelia - Prima oara ( Stereopole Remix )
Kamelia - Prima oara ( Trent Jones Remix )
Kamelia - Prima oara ( Tzutzu Remix )
Kamelia - Prima oara ( 5un5hine's St.Tropez Remix )

FELICITARI !!!

Niciun comentariu: