luni, 17 decembrie 2012

2 luni

De 2 luni nu am mai scris nimic pe blog. Adevarul este ca am uitat :( dar azi voi recupera si va voi povesti ce am mai facut in ultima perioada :) Unul din cele mai importante momente a fost atunci cand am ajuns la 100.000 de LIKE-uri pe pagina mea oficiala de Facebook KameliaOfficial :) M-am bucurat foarte mult si m-am gandit ca este o ocazie perfecta sa le fac un cadou fanilor care ma sustin si sunt mereu alaturi de mine : piesa BREAK IT DOWN . Am avut multe concerte prin tara alaturi de fratele meu, George Hora , si, desi drumurile au fost putin obositoare, faptul ca ne-am intalnit cu oameni care apreciaza munca noastra si i-am auzit cantand muzica noastra a insemnat enorm pentru noi si ne-a hranit sufletul. Cu aceasta ocazie vreau ii salut pe toti ce-i care au venit la concertele noastre din toamna / iarna asta : Drobeta Turnu Severin, Periam, Faget, Baia Mare, Campulung Moldovenesc, Pitesti, Siret, Cigir, Alba Iulia, Satu Mare, Jimbolia si Timisoara. Va pup pe toti :* La sfarsitul lunii noiembrie am lansat pe piata Blazon OneShot feat. Kamelia - Trecem peste , o melodie pentru toti indragostitii :) De asemenea, ca si anul trecut, si anul acesta am un cadou de Craciun pentru voi ! Regulamentul e simplu : Pasul 1 : Da LIKE la pagina KameliaOfficial Pasul 2 : Da SHARE pe wall-ul tau la poza cu bratara '' I ♥ KAMELIA '' Pasul 3 : Posteaza un comment la poza de pe KameliaOfficial in care sa imi spui 3 lucruri : cat de cuminte ai fost anul acesta, care este cel mai frumos lucru care ti s-a intamplat in 2012 si cum arata Craciunul ideal pentru tine ! Castigatorul primeste bratara '' I ♥ KAMELIA '' , un autograf + alte cadouri surpriza iar in ajunul Craciunului il voi suna personal sa-i urez Craciun Fericit :)

Niciun comentariu: