sâmbătă, 5 decembrie 2009

Made by Alex Galmeanu




just in Esquire !

5 comentarii:

Stefan spunea...

ce ti-a adus mosu'..... :P

Anonim spunea...

oau..da chiar e frumoasa poza :X epreferata mea..dar am o intrebare :D ai id de mess asai?am observat dupa semnele pe care le folosesti de pe mess.dar imi dai te rog si mie adresa ta ?^:)^

KAMELIA spunea...

am fost cuminte :) si de aia mosu' a fost bun cu mine

Bogdan spunea...

Poate nu e locul potrivit sa postez aici comentariul pentru ca e legat de fotografia care o ai pe prima pagina a blogului, de fapt e legat de ochii tai...nu am vazut ochi mai frumos conturati, au o forma aparte, deosebita. Daca ai sti ce mi-a venit prima data in cap cand am privit fotografia ai sa razi, de fapt la ce poti sa te astepti de la un baiat..frurile de la Kia Cee'd. Sa nu crezi acu ca te compar cu un obiect, dar asta mi-a venit in cap. Masina asta mi-a placut de prima data cand am vazut-o, are ceva special, acelasi sentiment mi l-ai provocat si tu cand te-am vazut prima data la tv, pastrand proportiile evident intre un obiect si trairile pe care ti le poate produce o fiinta umana. Esti superba. Sa ai grija de tine si sa nu lasi lumea asta in care ai intrat sa te schimbe.

Anonim spunea...

esti superba si poza ta la fel ....plzzzzzzzzzzzzzz la craiova aveti concerte??????:D........imi dai si mie id tau ?