luni, 31 mai 2010

Kamelia - Turn your lights down low

JAH BLESS !

6 comentarii:

Florin Tra spunea...

Foarte frumos.... KARAOKE with KAMELIA devine un serial de succes....sa speram la cat mai multe sezoane :)

charlye spunea...

sal...
melodia e reusaita... super tare... cum altfel... ;))
ce ma surprins pe mine si nu pot sa nu trec cu vederea e... parul... cocul ala sau ce o fi...
cum de ti-a venit idea... sa nu ma intelegi gresit iti sta bine... serios imi place... :))
oricum ai par frumos... de invidiat... si din cate am vazut stii cum sa-l "invarti"...
eu iti doresc in continuare multe sccesuri... :)
(^_^)

charlye spunea...

P.S.
sper ca la vot sa castige "John Legend Save Room"...
imi place la nebunie melodia si deja imi pot inchipui ca o sa-ti "sada" bine...

valentina timisoara spunea...

salut kam.am gasit asta pe net si am auzi niste melodii de ale tale super faine de abia astept sa le lansezi mai ales aia cu nimeni nu iti da nimik pe gratis dar o primesti pe gratis uite linkul de la emisiunea respectiva unde ati aparut si parerea mea k merita sa postezi emisiune.As fi trm linkul lui geo pe blogul lui dar el cum nu prea intra:)) asa k mai bine iti trm tie k tu ne tii la curent ;) http://www.hiphopblog.ro/hiphoplive-ep-28-george-hora-kamelia-eli-snuffy/ pa pupici si de abia astept sa iasa melodia e super tare :)

cristinne spunea...

Daa..Save room..desi imi place foarte mult si Don`t know why (Norah Jones)

dragonfly spunea...

hey!super fain cover...si nu e singurul:P...ai o voce puternica,vibranta...superba!!!go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!