vineri, 21 mai 2010

Neatzaaaaaa :)

5 comentarii:

charlye spunea...

cum spuse un mare scriitor...
"mancaiar tata..." vocea aia frumoasa...
si sa nu te topesti gand auzi ce frumos sufletului canta...
eu iti doresc cat mai multe concerte si aparitii live tv...
si sper ca vocea ta sa fie mult mai mult apreciata... la valoarea iei adevarata...
(^_^)

Anonim spunea...

deci deci te-am subapreciat, nu mi vine sa cred cad de frumos poti canta :)
mult noroc in continuare :)

Andrei spunea...

Foarte tare :), imi place mult de tot.

Charm de Paris spunea...

am vazut emisiunea!... trebuia sa fug la munca si nu ma mai ridicam de pe canapea. ramasesem cu gura cascata. Foarte foarte foarte frumos! Ma bucur tare mult pentru tine! Te stiu de cand cantai in San Marzzano la Karaoke! te pup si iti urez mult succes in continuare!

Beau Bazar spunea...

Super! De 10 min ascult colajul asta fara oprire. Ma bucur ca l-ai pus! O sa il pun si la mine pe blog!

xoxox
http://beaubazar.blogspot.com/